افزونه لينك ساز خودكار محتوايي وردپرس | Interlinks Manager

آزمون نظام مهندسي ترافيم|اخبار نظام مهندسي ترافيك

افزونه لينك ساز خودكار محتوايي وردپرس | Interlinks Manager

افزونه لينك ساز Interlinks Manager جز بهترين و پرطرفدارترين افزونه هاي سئو در دنيا شناخته شده كه اكثرا وردپرس كار ها و علاقمندان به سئو از اين افزونه براي سئو داخلي وبسايت خود از آن استفاده مي‌كنند. افزونه لينك ساز خودكار Interlinks Manager با تحليل لينك هاي داخلي و توليد خودكار لينك هاي داخل مطالب، سئو وبسايت شما را تا حد شگفت انگيزي افزايش مي‌دهد و باعث بهبود سئو داخلي وبسايت شما مي‌شود.

ويژگي هاي افزونه لينك ساز Interlinks Manager 

در بخش داشبورد اين افزونه وردپرس، با عبارات منظم اعمال شده بر روي پست هاي شما، و رديابي كليك كاربران، قادر به بازيابي اطلاعاتي از جمله تعداد پيوندهاي داخلي دستي، تعداد لينك هاي داخلي خودكار، تعداد بازديدهاي ايجاد شده با شما مي باشد. پيوندهاي داخلي، وضعيت بهينه سازي و موارد ديگر. با استفاده از اين اطلاعات مي توانيد در صورت لزوم لينك هاي داخلي را اضافه يا حذف كنيد، و هميشه تعداد لينك هاي داخلي بهينه را در هر پست نگه داريد.

با استفاده از منوي AIL نيز در اين افزونه (لينك هاي داخلي خودكار)، مي توانيد كلمات كليدي يا عباراتي خاص را به لينك هاي داخلي تبديل كنيد. اين ويژگي به ويژه در شرايط سئو داخلي شما مي تواند بسيار مفيد و موثر باشد.

بياييد بگوييم كه شما يك وبلاگ داريد كه در مورد بهينه سازي موتورهاي جستجو صحبت مي كند و مي خواهيد هر اصطلاح را كه بخشي از واژه نامه اصطلاحات SEO شما است در پيوند با پست با تعريف اين اصطلاح تبديل كنيد. براي دستيابي به اين هدف، فقط با اضافه كردن يك كلمه كليدي يا عبارت جديد (كه در اين حالت با يك اصطلاح SEO از واژه نامه شما مطابقت دارد) و مسير URL كه بايد به عنوان مقصد مورد استفاده قرار گيرد، شروع كنيد تا روند تمام شرايط SEO خود را تكرار كنيد .

هدف افزونه لينك ساز خودكار محتوايي چيست؟

هدف اصلي افزونه Interlinks Manager اعمال استراتژي پيوندهاي داخلي براي وبسايت شماست، كه داشتن تعداد پيوندهاي داخلي پيشنهادي به شما كمك مي كند تا مشخص كنيد كه كدام پست ها بايد ويرايش شوند و كدام پست ها قبلاً تعداد مناسب لينك هاي داخلي را دارند.

اطلاعات مربوط به پيوندهاي داخلي ، لينك هاي جويس و پيوندهاي رديابي شده را مي توان از طريق بخش Export CSV موجود در منوهاي افزونه صادر كرد. سپس فايلهاي CSV توليد شده مي توانند در نرم افزار صفحه گسترده مورد علاقه خود وارد شوند تا تجزيه و تحليلهاي سفارشي خود را انجام دهند، تغيير داده، به اشتراك بگذاريد يا چاپ كنيد.

اين افزونه از عبارات منظم براي تجزيه و تحليل پست هاي شما استفاده مي كند و از هيچ سرويس خارجي استفاده نمي كند، به اين معني است كه پس از دريافت اين افزونه مي توانيد تعداد نامحدودي از زمان خود را انجام دهيد. فقط شما ، عبارات منظم و CPU سرور شما وجود دارد كه كار را انجام مي دهد.

براي مشاهده ادامه مطالب به لينك زير مراجعه كنيد.

منبع: افزونه لينك ساز خودكار محتوايي وردپرس | Interlinks Manager

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.